پرسپوليس براى كسب سهميه آسيايى فرصت دارد مهدوى كيا: مشكل ما زياد گل خوردن است پرسپوليس براى كسب سهميه آسيايى فرصت دارد مهدوى كيا: مشكل ما زياد گل خوردن است
تاریخ : دو شنبه 24 بهمن 1390
نویسنده : Oda Pardeks

 

پرسپوليس براى كسب سهميه آسيايى فرصت دارد
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
هدف ما صعود به جام جهانى است 
 
 
 
 
 
در اعتراض به مشكلات مالى
 
معوقه از هفته سيزدهم ليگ دسته دوم
 
   
پرسپوليس براى كسب سهميه آسيايى فرصت دارد
مهدوى كيا: مشكل ما زياد گل خوردن است 
 
مهدى مهدوى كيا، كاپيتان تيم فوتبال پرسپوليس گفت: در آستانه مسابقات جام جهانى اميدوارم يك مدير كاربلد رئيس فدراسيون فوتبال ايران شود.
وى پس از تمرين ديروز در جمع خبرنگاران در پاسخ به سؤالى كه چرا پرسپوليس همان طور كه خوب مى برد، خوب هم مى بازد نيز گفت: متاسفانه يكى از بزرگ ترين مشكلات ما در فصل جارى اين است كه گل زياد خورده ايم، اگر مقدارى در دفاع تيمى تمركز بيشترى داشته باشيم مى توانيم بهتر عمل كنيم. ما در گل هاى زده خيلى خوب هستيم اما بايد آمار گل  هاى خورده تيم را را پايين بياوريم. ما نبايد راحت  گل بخوريم اين مشكلى است كه اميدوارم از اين هفته حل شود.او در پاسخ به سؤالى كه اين مشكل از كجاست نيز گفت: به نظر من در كار تيمى دفاعى مشكل داريم. نمى شود گفت كه مقصر دروازه بان و يا دفاع است. ما مشكل دفاعى تيمى داريم در اين چند روز با تدابير دنيزلى خوب كار كرديم تا ديگر گل راحت نخوريم. گل در فوتبال رد و بدل مى شود و امرى طبيعى است اما راحت گل خوردن براى يك تيم در شرايط حساس اصلا خوب نيست.مهدوى كيا در پاسخ به سؤالى كه فكر نمى كنيد يكى از دلايل گل خوردن شما در بازى برابر فجر سپاسى عملكرد ضعيف حسين هوشيار بود، گفت: من بازيكن هستم و اين نظر سرمربى است كه چه بازيكنى به ميدان برود. اتفاقى كه در بازى برابر فجر افتاد يك حادثه بود كه باعث شد فجر ۳ شوت بزند و هر ۳ ضربه آنها وارد گل شود كه اميدوارم ديگر چنين تجربه اى براى پرسپوليس تكرار نشود.كاپيتان پرسپوليس درباره حريفان آسيايى اين تيم اظهار داشت: ما ۲ حريف بسيار سخت را در پيش داريم و منتظر هستيم تا حريف سوم خود را بشناسيم. خودتان مى دانيد الهلال عربستان هميشه جزو بهترين تيم هايى آسيايى بوده و سرمايه گذارى خوبى مى كند در كناراين تيم نيز الغرافه كه يكى از بهترين تيم هاى قطر است نيز در گروه ما حضور دارد. اين دو تيم بازيكنان خارجى بسيار خوبى دارند و قطعا كار ما سخت است.
او افزود: اميدوارم بتوانيم در ليگ قهرمانان آسيا شرايطى را كه در اين فصل برايمان به وجود آمده را جبران كنيم. الهلال در چند بازى اخير خود خوب نتيجه گرفته اما من قبلا هم مقابل الهلال هم بازى كردم و در چند دوره اين تيم حريف تيمى بوده كه من در آن توپ مى زدم. مطمئن باشيد فوتبال را هم بسيار خوب بازى مى كنم. من باز هم مى گويم اميدوارم شرايطى به وجود آوريم كه پرسپوليس باز هم به روزهاى خوب خود در آسيا برگردد. به نظر من الهلال، الغرافه و پرسپوليس هر ۳ تيم شانس صعود به مرحله بعدى را دارند. البته بايد ببينيم كه تيم چهارم گروه چه تيمى است.وى ادامه داد: با اين شرايط نمى توان حدس زد كه كدام تيم به مرحله بعدى صعود خواهد كرد قطعا هم تيم ها با قدرت خواهند آمد. البته ما اگر تلاش كنيم مى توانيم از گروه خود صعود كنيم كه اميدوارم اين اتفاق بيفتد. من مقابل الهلال چند دوره بهترين بازى خودم را به نمايش گذاشتم و بيشتر اوقات هم با لطف خدا برنده بازى بودم اما بازى فوتبال است و بايد ببينيد كه چه اتفاقى مى افتد.كاپيتان پرسپوليس در پاسخ به سؤالى كه فكر نمى كنيد گل هاى خورده در ليگ برتر براى شما در آسيا دردسر ساز شود نيز گفت: قطعا تيم هاى آسيايى با توجه به سرمايه گذارى كه كرده اند خيلى قوى تر هستند. ما بايد راهكارهايى داشته باشيم كه در دفاع تيمى بيشتر دقت كنيم و وارد ليگ قهرمانان آسيا شويم.
او در خصوص انتخابات فدراسيون فوتبال عنوان كرد: اميدوارم كسى رئيس فدراسيون فوتبال شود كه كار بلد باشد، ما بازى هاى مهم جام جهانى را در پيش داريم و در كنارش بايد به جام ملت ها فكر كنيم. اميدوارم شرايط فوتبال ما به جايى برسد كه دوباره جزو قدرت هاى آسيا شويم.مهدوى كيا درباره تعطيلات ليگ برتر و اعتراض هاى انجام شده نيز گفت: اگر برنامه ريزى طورى بود كه مثل تيم هاى اروپايى ليگ ما منظم برگزار مى شد و در كنارش مسابقه ملى نيز برگزار مى شد شرايط بهتر بود ما ليگ خودمان را ۶ يا ۷ هفته پشت سر هم و تحت فشار برگزار كرديم و به خيلى از تيم ها ضربه خورد. بازيكنان مصدوم زياد شدند و دست تيم ها بسته شد اما الان مى خواهيم به يكباره دو هفته ليگ برتر را تعطيل كنيم ما بايد به دنبال اين برويم كه تيم ملى و باشگاه ها در كنار هم مثل اروپا كار خود را دنبال كنند اين طور قطعا شرايط بهتر است.مهدوى كيا پرسپوليس در پاسخ به سؤالى درباره رقابت ۴ تيم در صدر جدول بوندس ليگا نيز گفت: من در ليگ آلمان طرفدار تيم خاصى نيستم ولى شما دقت كنيد امسال گلادباخ يكى از پديده هاى فوتبال آلمان بوده آنها سال گذشته در مرحله پلى آف به بوندس ليگا راه پيدا كردند. الان هم جزء مدعيان هستند. اين تيم شب گذشته مقابل شالكه يك بازى خوب را انجام داد و حريفش را شكست داد. به نظر من با اين حساب اگر دورتموند بتواند قهرمانى خودش را تكراركند كار بزرگى كرده است.مهدوى كيا همچنين در پاسخ به سؤالى كه آيا شما دوست داشتيد در دورتموند بازى كنيد نيز گفت: من از دورتموند هيچ وقت پيشنهاد نداشتم اما بازى كردن در اين تيم به نظر من براى هر فوتباليست مى تواند يك رويا باشد. اين تيم ۸۰ هزار هوادار در جوى بسيار خوب دارد ولى من هميشه مى گويم از شرايطى كه در هامبورگ آلمان داشتم هميشه راضى هستم. متاسفانه من در فوتبال آلمان در سال هاى اول به خاطر تيم ملى خيلى ازبازى ها را از دست دادم كه بيشتر بازى ها مقابل دورتموند بود اما در هامبورگ هميشه گل زدم، پاس گل دادم و موثر بودم. اين موضوع جزئى از خاطرات فوتبال من خواهد ماند.كاپيتان پرسپوليس در پايان در پاسخ به سؤالى كه آيا شما فكر مى كنيد پرسپوليس براى فصل آينده بتواند كسب سهميه كند و يا شما در خصوص آينده فوتبال خود فكر كرده ايد يا نه گفت: من هنوز درباره آينده فوتبالى ام تصميم نگرفته ام اما براى ما كسب سهميه دور از دسترس نيست. بازى هاى زيادى باقى مانده است. بايد در بازى هاى آينده نتايجى را بگيريم كه به جمع بالا نشينان جدول اضافه شويم و براى كسب سهميه رقابت كنيم. كار سخت است اما بعيد مى دانم كه فعلا چيزى از دست داده باشيم. هنوز فرصت داريم.
   
 
صلصالى: مشكلات مالى ما در شأن يك باشگاه ريشه دار نيست 
 
محمد صلصالى معتقد است دست اندركاران و كسانى كه دلسوز فوتبال اصفهان هستند بايدبراى حل مشكلات اين باشگاه «ريشه دار» حركتى انجام دهند. وى اظهاركرد: تيم فوتبال ذوب آهن در چند سال گذشته ويترينى از افتخارات را براى فوتبال ما به ارمغان آورده است كه ۳ نايب قهرمانى در ليگ برتر، يك قهرمانى در مسابقات جام حذفى و نايب قهرمانى جام باشگاه هاى آسيانمونه اى از اين افتخارات است كه اين عناوين در سايه حمايت مردم و مسئولان و تلاش بچه ها به دست آمده است و بايد اكنون اين سوال را از مسئولان پرسيد كه وقتى شما به طور اصولى باشگاه را از لحاظ مالى حمايت مى كرديد نتيجه منفى گرفتيد كه امسال بر اساس يك قانون ذوب آهن دچار اين همه مشكلات گوناگون شده است؟ پس اگر در گذشته ذوب آهن هزينه كرده است، نتيجه مثبت هم از آن حاصل شده است. وى در همين خصوص افزود: زمانى كه باشگاه از لحاظ مالى مشكلى نداشت هميشه در ليگ برتر و آسيا يك تيم مدعى بود اما متاسفانه مشكلات مالى كه امسال گريبان باشگاه ذوب آهن را گرفته است تيم ما را دچار حواشى زيادى كرده است كه مسئولان بايد با تمام توان براى حل اين معضل تلاش كنند و حواشى را از تيم ما دور كنند، چرا كه اگر امروز به داد باشگاه نرسند شايد فردا خيلى دير باشد.صلصالى گفت: باشگاه ذوب آهن كه هميشه در پرداخت به موقع مطالبات بازيكنان زبان زد بوده است، اكنون به دليل مشكلات مالى تنها ۲۰ درصد از قرارداد بازيكنان را پرداخت كرده است و قرار است كه ۲۰ درصد ديگر را نيز تا ۲۵ اسفند پرداخت كند. بايد بگويم كه مشكلات مالى اصلا در شان باشگاه بزرگ و ريشه دار ذوب آهن نيست.وى در همين خصوص افزود: مسئولان اگر به سر تمرينات ما بيايند و حداقل به درد و دل بچه هاى ما گوش كنند، مطمئن باشيد كه انگيزه ما صد چندان مى شود و بازيكنان ما اگر حمايت معنوى شوند احساس راحتى مى كنند و ذهنشان آرام مى شود. 
   
 
كيانوش رحمتى: برانكو فوتبال ايران را مى شناسد
 
هافبك تيم فوتبال استقلال تهران قدرت اين تيم در ميانه ميدان را يكى از دلايل اصلى پيروزى آبى پوشان مقابل ذوب آهن مى داند.كيانوش رحمتى در اين باره اظهار داشت: متاسفانه در ديدار استقلال و ذوب آهن يكى از نماينده هاى فوتبال كشورمان بايد حذف مى شد. در اين بازى هر دو تيم فوتبال زيبايى را به نمايش گذاشتند اما ما بهتر بوديم و توانستيم از موقعيت هايمان استفاده كنيم.وى ادامه داد: به اعتقاد من هافبك هاى استقلال توانستند جنگ را از هافبك هاى ذوب آهن در ميانه ميدان ببرند و اين يكى از اصلى ترين دلايل برترى ما بود. خوشبختانه جواب حمايت هوادارانمان را به خوبى داديم و مى دانيم آنها در بازى دشوار مقابل الاتفاق هم ما را تنها نمى گذارند و استاديوم آزادى را پر مى كنند.رحمتى درباره ديدار استقلال مقابل الاتفاق گفت: برانكو فوتبال ايران را به خوبى مى شناسد و مى داند مقابل تيم هاى ايرانى چطور بازى كند اما او نمى تواند استقلال را شكست دهد. فكر نمى كنم الاتفاق قوى تر از ذوب آهن باشد و اگر كمى هوشيار باشيم و در نيمه اول به گل برسيم شكست دادن اين تيم كار دشوارى نخواهد بود.
   
 
عابدينى: نتايج اخير داماش خوب بوده است 
 
امير عابدينى،مدير عامل باشگاه داماش گيلان با بيان اين كه كليات فروش باشگاهش انجام شده است، گفت: هدايتى تاكيد دارد كه نظر مثبت مالك باشگاه جلب شود. وى درباره آخرين وضعيت فروش امتياز باشگاه داماش اظهار كرد: كليات كار مورد پذيرش آقاى هدايتى قرار گرفته است و مسئولان قضايى هم آن را پذيرفته اند اما مساله جزئياتى دارد كه در حال حاضر روى آن ها كار مى كنيم تا به نتيجه  نهايى برسيم. يكى از مسايلى كه قوه قضاييه رويش پافشارى مى كند كه البته درست هم هست، اين است كه در پرونده فروش باشگاه، صاحب حقى وجود دارد كه اكنون خودش حضور ندارد و پيش از هر چيز بايد نظر او را جويا شويم. عابدينى در ادامه درباره قيمت فروش باشگاه داماش هم گفت: باشگاه در حال حاضر مبلغ شش ميليارد و ۷۰۰ ميليون تومان بدهى دارد و يك ميليارد تومان هم قيمت فروش است. بنابراين كسى كه مى خواهد باشگاه را خريدارى كند بايد ۷ ميليارد و ۷۰۰ ميليون تومان سرمايه داشته باشد. اين مبلغ هم فقط براى فروش امتياز تيم فوتبال داماش گيلان به همراه تيم هاى پايه آن و تيم بسكتبال باشگاه است. مدير عامل باشگاه داماش گيلان درباره اين كه پس از فروش باشگاه همچنان بر مسند مديريت باشگاه خواهد بود يا خير؟ خاطر نشان كرد: من از هدايتى خواستم كه ديگر در تيم نباشم اما او به ماندن من اصرار كرد و حتى بقاى مديريت من را به عنوان يكى از شرايط خود عنوان كرد. بنابراين من هم پذيرفتم كه تا زمان پيدا شدن فرد جايگزين به كار ادامه دهم. مدير عامل باشگاه داماش گيلان در ادامه با دفاع از عملكرد كادر فنى جديد تيمش افزود: نتايج ما نسبت به نيم فصل اول تفاوت چندانى نداشته است. ما در بازى رفت سه بر صفر از سپاهان در اصفهان شكست خورديم و در بازى برگشت در خانه يك بر صفر باختيم، آن هم با كمك خطاى هند عماد رضا، در تهران و در بازى رفت برابر استقلال با يك گل شكست خورديم و در بازى برگشت همين نتيجه  رقم خورد. در بازى رفت با تراكتورسازى بدون پنالتى باختيم و در بازى برگشت با پنالتى . در مجموع با توجه به اين كه در نيم فصل اول اردوى تركيه را داشتيم، محمدى مصدوم نبود و آسيب ديدگى هم نداشتيم، ولى در نيم فصل دوم با مصدوميت ها و محروميت ها روبرو هستيم، نتايج اخير ما خوب بوده است. 
   
 
چترآبگون: تا ۱۰ روز ديگر به تمرينات اضافه مى شوم
 
مصطفى چترآبگون، بازيكن تيم فوتبال گسترش فولاد تبريز گفت: تا ۱۰ روز ديگر به تمرينات اضافه مى شوم. وى در همين رابطه افزود: چند وقت بود مصدوم بودم اما خوشبختانه مصدوميتم رو به بهبودى است و تا ۱۰ روز ديگر مى توانم به تمرينات تيم ملحق شوم. بازيكن گسترش فولاد تبريز در رابطه با وضعيت تيمش نيز اظهار داشت: تيم ما از ابتداى فصل برخلاف فصل گذشته بد آغاز كرد و اين روند عدم نتيجه گيرى ادامه داشت و تغييرات در كادرفنى هم مثمرثمر واقع نشد. اميدوارم با حضور هادى برگى زر بتوانيم تيم را از اين شرايط خارج كنيم. البته الان براى اينكه بتوانيم صعود كنيم خيلى دير شده است اما حداقل مى توانيم به شرايطى برسيم كه در شان باشگاه گسترش فولاد تبريز باشد.
   
 
پوراسدالله: اميدوارم بازى رودررو با پيكان را ببريم
 
قاسم پوراسدالله، بازيكن تيم فوتبال شهردارى بندرعباس گفت: اميدوارم بتوانيم بازى رودررو با پيكان را با پيروزى پشت سر بگذاريم.وى با اشاره به بازى تيمش مقابل پيام مخابرات فارس اظهار داشت: براى اين ديدار ۲ ، ۳ بازيكن را در اختيار نداريم و مشكل بعدى ما اين است كه بايد در زمين چمن مصنوعى بازى كنيم. در مجموع بازى سختى در پيش داريم كه اميدوارم با كسب هر ۳ امتياز همراه شود.بازيكن تيم فوتبال شهردارى بندرعباس در رابطه با وضعيت تيمش براى صعود به ليگ برتر تصريح كرد: خدا را شكر وضعيت تيم خوب است و در حال حاضر در رده دوم جدول هستيم اما بازى هاى سختمان از اين هفته شروع مى شود كه در يكى از آنها بايد به مصاف پيكان، تيم صدرنشين برويم. اميدوارم بتوانيم بازى رودررو با پيكان را با پيروزى پشت سر بگذاريم و بتوانيم به طور مستقيم به ليگ برتر صعود كنيم.
   
 
حسينى نسب: اميدوارم مس سرچشمه سروسامان بگيرد
 
مهدى حسينى نسب، مربى سابق تيم فوتبال مس سرچشمه گفت: اميدوارم تيم مس از شرايط كنونى بيرون بيايد و بتواند در ليگ بماند. وى با اشاره به اينكه با باشگاه مس سرچشمه همچنان قرارداد دارد، عنوان كرد: حدود ۵۰ روز است كه از تيم فوتبال مس سرچشمه جدا شده ام اما همچنان با اين تيم قرارداد دارم . از اين باشگاه شكايت كرده ام و امروز(يكشنبه) جلسه داشتيم اما قبل از آن شرفى با من تماس گرفت و گفت خودش اين موضوع را پيگيرى و حل و فصل مى كند. من هم ۱۵ روز ديگر به آنها مهلت دادم. مربى سابق مس سرچشمه و دستيار شرفى در اين تيم در رابطه با شرايط مسى ها خاطرنشان كرد: براى اينكه بتوانند به مس سرچشمه كمك كنند كمى دير شده است. مسئولان تيم بايد در نيم فصل با جذب بازيكن و تقويت تيم كمك مى كردند اما مثل اينكه اين اتفاق نيفتاده است. من دوست دارم تيم سروسامان بگيرد و در ليگ برتر حفظ شود چون واقعا حيف است تيمى با اين پتانسيل به ليگ يك سقوط كند.
   
 
برگزارى جلسه رسيدگى به شكايت نيكجو
 
امروز دومين جلسه رسيدگى به شكايت على نيكجو، سرپرست سابق راه آهن از اين باشگاه در كميته انضباطى برگزار مى شود.جلسه نخست ۲۵ دى ماه برگزار شده بود و كميته انضباطى رأى به نفع نيكجو صادر كرده بود اما چون باشگاه راه آهن مطالبات وى را پرداخت نكرده است، موضوع به جلسه دوم كشيده شده است.
   
هدف ما صعود به جام جهانى است 
دوستى مهر: براى موفقيت از تجربيات كوئيروش سود مى برم
 
على دوستى مهر سرمربى تيم فوتبال نوجوانان ايران با اشاره به اينكه براى موفقيت تيمش از تجربيات همه مربيان خصوصا كوئيروش استفاده مى كند، گفت: همه هدفمان اين است كه تيم قدرتمندى را براى حضور در مسابقات ق


|
امتیاز مطلب : 8
|
تعداد امتیازدهندگان : 3
|
مجموع امتیاز : 3
موضوعات مرتبط: , , ,
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








آخرین مطالب

/
به وبلاگ من خوش آمدید